Tevredenheidsonderzoek



Tevredenheidsonderzoek

In onze praktijk zijn we voortdurend bezig met het verbeteren van onze kwaliteit.

Daarom houden we elke drie jaar een tevredenheidsonderzoek onder onze patiënten. Doel van het onderzoek is het meten en verbeteren van de kwaliteit aan de hand van patiëntervaringen. Dit alles valt ook onder het accrediteringsprogramma dat we de afgelopen jaren in de praktijk zijn gestart.
De vragen gaan over allerlei aspecten in de praktijk. Ook de zorg- en dienstverlening komt in het onderzoek aan bod.

De resultaten uit de enquêtes maken duidelijk wat er goed gaat en wat er beter kan in de praktijk. Deze informatie biedt aanknopingspunten voor het verbeteren van de kwaliteit. Als onderdeel van het traject gaan we daarna aan de slag met het opstellen van een verbeterplan.

Wij stellen het zeer op prijs als u deze enquêtes in zijn geheel wilt invullen. De vragenlijsten worden vertrouwelijk verwerkt. U hoeft uw naam niet op te geven. Het invullen van de vragenlijst kost u slechts tien minuten.

 

Vragenlijst betreffende de praktijk klik hier

 

Tevens zijn we benieuwd naar uw ervaringen en mening betreffende onze artsen.

Onderstaand vindt u twee vragenlijsten één over dokter Voskamp en één over dokter Aussems.

 

Vragenlijst betreffende dr F. Voskamp klik hier

 

Vragenlijst betreffende dr M. Aussems klik hier

 

Alvast bedankt voor de moeite.